микрозайм на карту займы мигкредит
Konkursy

Konkurs zadbaj o stopy z Scholl i …

 

Dzień zakochanych – Walentynki. Niektórzy celebrują inni nie znoszą. Nie ważne czy obchodzisz to święto czy nie, na pewno lubisz prezenty.

Aby uprzyjemnić wam to święto postanowiliśmy ogłosić nowy konkurs. Ale tym razem nie jest to prezent dla waszego maluszka, tym razem to coś dla ciebie, czyli Mamy. Abyś nie zapomniała o sobie i od czasu do czasu poświęciła chwilę wyłącznie sobie, pamietaj zadbaj o siebie.

Co można wygrać?

Dziś przedstawiamy zestaw marki Scholl, w którym znajdziecie różowy elektryczny pilnik do paznokci o wartości nawet 180 zł wraz z odżywką do paznokci i uwaga to, co wybierzesz sobie sama.

Wybierz swój ulubiony produkt z kategorii Kosmetyki dla mamy. Napisz w komentarzu dlaczego byś chciała wygrać ten właśnie produkt i wklej jego link.

Pamiętaj, że przygotowaliśmy dla Ciebie wiele akcji Walentynkowych.

Sprawdź jak wygląda pilnik:

https://www.youtube.com/watch?v=g6nQSZQPPOc

Jak wybierzemy zwycięzcę?

Zwycięski komentarz zostanie wybrany poprzez generator liczb losowych. Wszystkie prawidłowe odpowiedzi w kolejności od najstarszego zostaną umieszczone w generatorze i nastąpi losowanie.

Konkurs trwa do 16 lutego 2016, a ogłoszenie wyników nastąpi 23 lutego 2016 roku. Wygraną dołączymy do kolejnego Waszego zamówienia.

Powodzenia! :)

Ogłoszenie wyników

Bardzo dziękujemy za wszystkie odpowiedzi! I zapraszamy do udziału w kolejnych konkursach Feedo.pl : )

Łącznie otrzymaliśmy 44 komentarze z poprawną odpowiedzią.

A kto wygrał?

Zestaw marki Scholl wędruje do autora komentarza nr 10.

Bez názvu_2

 

Bez názvu_2

Gratulujemy! Z laureatką skontaktujemy się drogą mailową!

 

Poprzedni artykułBez-názvu-1-2Następny artykuł

44 komentarzy

  1. Wybieram : https://www.feedo.pl/kneipp-sol-do-kapieli-melisa-500g/ <– sól do kąpieli z mielisą a dlaczego ? Kazda cześć ciała zasługuje na to co najlepsze , tym bardziej po ciężkim wyczerpującym dniu. Jestem mamą pracującą, żyjącą w biegu i ciagłym stresie więc po dlugim dniu należy sie ukojenie i wyciszenie a tak własnie działa melisa , chciałabym się zrelaksować w kąpieli i zapomnieć o tym co złe, poczuć aromatyczną woń pełnego odprężenia. Odpłynąć w marzenia bym poczuła sie wolna i piękna a także odświeżona.

  2. Zbliża się wiosna, jako początkująca mama 3 miesięcznego brzdąca marze o popołudniu spa dla moich stóp. Jestem w ciągłym ruchu, brak czasu to norma. Wolne chwile pojawiają się gdy Synek zaśnie ok 19.00 wtedy mam kilka godzin dla siebie i domu. Zazwyczaj wygrywa “dom” tj. pranie, gotowanie, prasowanie, sprzątanie po całym dniu itd…itp… W związku z powyższym wybieram magiczne urządzenie https://www.feedo.pl/scholl-zestaw-velvet-smooth-elektryczny-pilnik-do-paznokci-rozowy-olejek-do-paznokci/?utm_source=blog&utm_medium=article&utm_campaign=konkurs-zadbaj-o-stopy-z-scholl
    Relaks dla stóp to ostatnimi czasy moje wielkie marzenie na którego spełnienie brakuje mi godzin w ciągu doby…

  3. Gdybym tylko nie wydawała wszystkiego na przyjemności mojego skarbka kupilabym https://www.feedo.pl/scholl-velvet-smooth-1-szt-niebieski/ . I to ze zwyczajnie praktycznego powodu. Moje stopy zdecydowanie potrzebowalyby takiego sprzętu, nie jestem zadowolona z ich wyglądu. Jako typowa matka nie mam czasu na długie pielęgnację czy wizyty u kosmetyczki. Stąd ten produkt byłby dla mnie idealny! A moje stopy w końcu byłyby pearawie tak samo przyjemne w dotyku jak niemowlaka ;)

  4. Wybrałam https://www.feedo.pl/scholl-zestaw-velvet-smooth-elektryczny-pilnik-do-paznokci-rozowy-olejek-do-paznokci/?utm_source=blog&utm_medium=article&utm_campaign=konkurs-zadbaj-o-stopy-z-scholl Wybór mój bardzo prosty zdrowe i piękne paznokcie to podstawa.Dla mnie piękne stopy i paznokcie są wizytówką każdej kobiety.Jak każda kobieta lubię o siebie dbać i o swój wygląd.Gdybym miała taki zestaw mogłabym uzyskać efekt taki jak wprost z salonu kosmetycznego.Co fajne bez wychodzenia z domu i tracenia pieniędzy.Niedługo wiosna czas na regeneracje sił po zimie.Gdybym miała ten zestaw z całą pewnością nie wstydziłabym się pokazywać swoich stóp a wręcz specjalnie szukałabym okazji do ich pokazywania :P

  5. Mój ulubiony produkt to https://www.feedo.pl/bio-oil-125-ml/. Idealny na wszelkie problemy ze skórą. Używałam go przed ciążą jak i po. Skóra idealnie gladka, zadbana a głowa nie myśli o rozstępach, suchej skórze. Dlatego wybieram ten produkt. Każdy maluch zasługuje by jego mamusia miała troszke mniej zmartwieńna swojej głowie, a niewatpliwie każda kobieta cierpi gdy widzi, że jej ciało się zmienia. Ten produkt pomaga w walce z takim myśleniem.

  6. wybieram: https://www.feedo.pl/scholl-velvet-smooth-1-szt-niebieski/ . Ten produkt w połączeniu z elektronicznym pilnikiem do paznokci stanowi idealne wyposażenie domowego spa. Zadbane stopy to wizytówka każdej kobiety, a przy maluszku nie ma czasu na bieganie do kosmetyczki. Dzięki pilnikowi można w kilka minut poczuć się piękniejszą. A piękna i zrelaksowana mama to szczęśliwsze dziecko.

  7. Cały dzień spędzamy z kochaną córeczką Marysią – są to chwile cudowne i niezapomniane. Mój mąż wraca z pracy i chętnie pomaga mi przy jej kąpaniu i usypianiu. Później nadchodzi ten moment, w którym chcę się odprężyć i poczuć piękna. Dlatego też, wybrałabym
    https://www.feedo.pl/kneipp-kapiel-olejkowa-zestaw-6x-20ml-prezent/ tj. kąpiel olejkowa, dzięki której każdego dnia mogłabym czuć się wyjątkowo i która pomogłaby mi się odprężyć po trudzie opieki nad naszym ślicznym brzdącem. A przecież wiadomo, że zadowolona mama, to zadowolony tata i dziecko :)

  8. Jestem mamą trzymiesięcznego Stasia. W ciąży miałam ogromne problemy ze stopami z powodu kilogramów, które z miesiąca na miesiąc przybywały. 3 miesiące przed porodem nie widziałam już swoich stóp. Teraz jestem zabieganą mamą i stopy traktuję po macoszemu, więc potrzebuję oprócz wewnętrznej motywacji również nieocenioną pomoc, którą z pewnością byłby Elektryczny pilnik do stóp SCHOLL Velvet Smooth, dlatego liczę na wygraną! :)
    https://www.feedo.pl/scholl-velvet-smooth-elektryczny-pilnik-do-stop-wodoodporny/

  9. A moim małym rzeczowym marzeniem od pewnego czasu jest scholl velvet smooth https://www.feedo.pl/scholl-velvet-smooth-1-szt-niebieski/. Każda mama chce ładnie wyglądać, a nie zawsze ma możliwość zadbania o siebie tak, jakby chciała. Od kilku lat borykam sie z problemem twardego naskórka na stopach. Na nic wizyty u kosmetyczki. Problem wraca. Chciałabym moc korzystać z scholl do pielęgnacji stop, ponieważ miałabym możliwość korzystania z niego , nie tylko od święta ale także w dni powszednie. Tak sie składa ze nigdy nie nadarzyła sie odpowiednia okazja aby go zakupić. W desperacji poprosiłam o taki prezent na walentynki, ale niestety sie nie doczekałam :)

  10. Wybrałabym ten kosmetyk : https://www.feedo.pl/bio-oil-125-ml/.
    Uważam, że jest stworzony dla przyszłych i obecnych mam. Cudownie nawilża i uelastycznia skórę zapobiegając powstawaniu różnych niechcianych pamiątek po ciąży. Do tego pięknie i delikatnie pachnie. Uwielbiam wmasować sobie ten olejek w ciało po kąpieli – bardzo relaksuje i odpręża. Pomógł mi uniknąć rozstępów podczas pierwszej ciąży i teraz, kiedy znów spodziewam się maleństwa, na pewno przyda się spory zapas.. :)

  11. Witam, wybieram https://www.feedo.pl/weleda-migdalowy-zestaw-do-skory-wrazliwej/, dlaczego, bo jako mama pięcioletniej córeczki i czteromiesięcznego synka, własne potrzeby ciągle odkładam na bok, bo zawsze są ważniejsze wydatki, bo ja mogę poczekać, bo jeszcze znajdzie się tysiąc innych powodów dla których moje potrzeby schodzą na dalszy plan. Zapach migdałowy jest moim ulubionym i miło będzie wieczorem, gdy już moje aniołki zasną, o ile nie zasnę ze zmęczenia z nimi ;) zamknąć się na godzinę w łazience i zadbać troszkę o własne ciało i stan ducha :)
    Jak wiadomo, szczęśliwa i zrelaksowana mama, to i szczęśliwsze dzieci :)) a ja pragnę aby moje skarby były najszczęśliwsze na świecie :))

  12. Po ciąży, są takie części mojego ciała, których nie darzę sympatią np. brzuch, ponieważ zostały na nich “pamiątki”. Choć chciałam by jedyną pamiątką był syn, rozstępy wygrały….
    Może https://www.feedo.pl/bio-oil-125-ml/ mi pomoże trochę je zatuszować.

  13. Mój wybór jest może trochę przekorny, gdyż oprócz pilnika Scholl, chciałabym dostać … drugi pilnik Scholl https://www.feedo.pl/scholl-velvet-smooth-1-szt-niebieski/ . Jako mama 2 maluchów niestety na razie nie mam zbyt dużo czasu dla siebie i jak zauważyłam najbardziej cierpią na tym moje stopy. Mam nadzieję, iż produkt ten pomoże mi odzyskać mi piękne stopy przed nastaniem wiosny. Trochę przekornie podchodząc do tematu “produkt dla mamy” chciałabym podarować drugi pilnik mojej mamie, która wypróbowała już wiele produktów do pielęgnacji stóp, ale dotychczas z żadnego nie była zadowolona gdyż albo sposób użytkowania był skomplikowany lub efekty co najmniej marne. Wierzę, że ten pilnik pomoże mamie w łatwy, a co najważniejsze, skuteczny sposób zadbać o swoje stopy. Mam nadzieję, że uda nam się zdobyć wspaniały prezent dla dwóch mam :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *